Творча група вчителів початкової школи ЗОШ № 11
керівник: С.В. Булах
керівник: С.В. Булах
Науково-методична тема, над якою працює група
"Формування готовності вчителів початкової школи
до впровадженняв навчально-виховний процес
інтегрованогокурсу "Я досліджую світ"
у контексті Нової української школи"
І засідання групи
27.10.2017 року
На І засіданні вчителі розглянули основні документи НУШ, ознайомились із науково-педагогічною, методичною літературою та розпочали вивчати нормативну базу з проблеми інтегрованого підходу у впровадженні курсу «Я пізнаю світ».
На завершення засідання учасники попрацювали в групах, виконали практичне завдання по створенню тематичного інтегрованого уроку та інтеграції впродовж певного навчального проміжку за темою «Осінь».
ІІ засідання групи
10.01.2018 року
10 січня 2018 року в Бердянській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №11
під керівництвом Булах С.В. було проведено ІІ засідання творчої групи за темою
«Формування готовності вчителя початкової школи до впровадження в
навчально-виховний процес інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у контексті
Нової української школи».
Учасники групи розглянули та детально опрацювали
теоретичний матеріал за темами «Інтеграція: тематичний та діяльнісний підходи»
та «Тематичне навчання: планування тематичного навчання», розміщений у
«Пораднику для вчителя» (розділ 5, 6).
«Реформування
сучасної освіти ґрунтується на створенні принципово нових навчальних програм,
де освітній процес доцільно орієнтувати на розвивально-продуктивний
інтегративний підхід» (Порадник для вчителя. Розділ 6 с. 102)
Тому наступним кроком було проведено практичне заняття по створенню інтегрованого уроку з модельної
програми для 1-го класу Нової української школи. Вчителі активно працювали у
групах, спланували 2 тематичні дні за
темою «Мода» та презентували свою роботу.
ІІІ засідання групи
05.04.2018 року
П’ятого квітня 2018 року в Бердянській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №11 під керівництвом Булах С.В. було проведено ІІІ засідання творчої групи за темою «Формування готовності вчителя початкової школи до впровадження в освітній процес інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у контексті Нової української школи».
Засідання було присвячене щоденній самостійній діяльності учнів, а саме організаційним системам Daily 5 (Читання і письмо) і Daily 3 (Математика), впровадження яких допомагатиме учням бути успішними. Учасники групи розглянули ротаційні моделі та їх компоненти, 10 кроків, щоб навчати та навчитись самостійності. Також ознайомились та обговорили типові освітні програми, які були затверджені МОН України у лютому 2018 року, на основі яких вчителі НУШ зможуть складати власні навчальні програми у наступному навчальному році. У виступі Добряк Н.С. велику увагу було приділено питанню щодо особливостей розвитку дітей 6-7 річного віку. Про специфіку оцінювання навчальної діяльності дітей вказаної вікової категорії, цілі формувального оцінювання, основні аспекти оцінювання у 1 класі НУШ розповіла Борис О.М.
Практичну частину було присвячено методиці проведення ранкових зустрічей. Під керівництвом Дьоміної Т.М. всі учасники групи із задоволенням побували на місці майбутніх першокласників та попрактикувалися у проведенні групових занять під час ранкового кола.
Комментариев нет:
Отправить комментарий