Дослідницька STEM - лабораторія 2018-2021








Можливості STEM - освіти при викладанні 

інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

 

                                         2019-2020 н.р.

ЗАСІДАННЯ ІІ 

09.01.2020 року в ЗОШ №11 відбулася  чергова зустріч учасників дослідницької лабораторії «Можливості STEM-освіти при викладанні інтегрованого курсу «Я досліджую світ» під керівництвом Булах С.В. На засіданні розглянули питання, пов’язані з методом проєктів: типологія, структура проєктної діяльності, STEM- проєкт. 
Практичну частину засідання провела вчитель 1-Б класу ЗОШ №11  Пулім Євгенія Василівна. Вона поділилася з досвідом роботи та презентувала STEMRT проєкт  «Яблуко». Учасники із задоволенням попрацювали в STEM-лабораторії «Юний дослідник», де дослідили яблуко з точки зору фізики, хімії, ботаніки, математики, психології.







ЗАСІДАННЯ І (29.10.19)
29 жовтня 2019 року на базі ЗОШ №11 відбулося чергове засідання дослідницької лабораторії «Можливості STEM-освіти при викладанні інтегрованого курсу «Я досліджую світ» під керівництвом Булах С.В.
Учасники розглядали питання щодо впровадження в освітній процес STEM-проєктів, ознайомилися з основами проєктної діяльності молодших школярів на уроках «Я досліджую світ». Під час міні-презентації   проєкту «Від дзиґи до блейда» вчителі із задоволенням працювали в групах над створенням  іграшки минулого та сучасності: конструювали з LEGO,  складали дзиґу в техніці оригамі.  

                                    ПРЕЗЕНТАЦІЯ 
                                                                       ФОТОЗВІТ



                        2018-2019 н.р.


Останній тиждень жовтня – довгоочікувані канікули для школярів. Для педагогів – це  прекрасна можливість поспілкуватися з колегами, поділитися набутим досвідом.
30 жовтня до ЗЗСО №11 завітали гості з інших шкіл           м. Бердянська.
 Під керівництвом С.В. Булах розпочала свою роботу дослідницька лабораторія для вчителів «Можливості STEM – освіти при викладанні інтегрованого курсу «Я досліджую світ».
STEM-технології – один із шляхів впровадження 
Концепції Нової української школи в освітній процес. 
LEGO – конструювання - інструмент запровадження STEM – освіти в початковій школі. Учасники познайомилися з можливостями використання методики компетентнісного навчання «Шість цеглинок» на уроках «Я досліджую світ», стали учасниками ранкової зустрічі та руханки з кубиками LEGO, працювали в  парах та групах над створенням міні-проектів «Фантастична тваринка», «Дім для фантастичних тварин». 


Можливості STEM - освіти при викладанні інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 




           

              
                     ➕

Фотозвіт  І засідання

Методичні рекомендації щодо розвитку STEM - освіти 
на 2018-2019 н.р.


Видатний китайський філософ Конфуцій сказав: «Три шляхи ведуть до знань: шлях наслідування – найлегший, шлях роздумів – найскладніший і шлях дослідження найцікавіший».
Саме в  цьому сьогодні впевнилися учителі, які були присутні на ІІ засіданні дослідницької лабораторії «Можливості STEM-освіти при викладанні інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у ЗОШ №11 09.01.2019 року.
Під керівництвом Булах С.В. засідання перетворилося на справжній експеримент, над яким працювали «Лабораторія води», «Лабораторія рідин», «Паперова лабораторія», «Повітряна лабораторія». Учасники групи розглянули один з інструментів STEM-освіти – дослідницьку діяльність на уроках «Я досліджую світ». В центрі уваги знаходиться практичне завдання чи проблема, які вирішуються «тут і зараз» шляхом спроб і помилок.
Під час роботи в лабораторіях учителі активно дослідили властивості тіл природи: повітря, води, паперу, інших рідин та мали змогу прослідкувати, які саме питання було вирішено згідно Вимог до обов'язкових результатів навчання здобувачів освіти за Держстандартом початкової освіти.

Фотозвіт  ІІ засідання

Комментариев нет:

Отправить комментарий