Можливості STEM - освіти при викладанні
інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
2019-2020 н.р.
ЗАСІДАННЯ ІІ
09.01.2020 року в ЗОШ №11 відбулася чергова зустріч учасників дослідницької
лабораторії «Можливості STEM-освіти при викладанні інтегрованого курсу «Я досліджую
світ» під керівництвом Булах С.В. На засіданні розглянули питання, пов’язані з
методом проєктів: типологія, структура проєктної діяльності, STEM- проєкт.
Практичну частину засідання провела вчитель 1-Б класу ЗОШ №11 Пулім Євгенія Василівна. Вона поділилася з
досвідом роботи та презентувала STEM-АRT проєкт «Яблуко». Учасники
із задоволенням попрацювали в STEM-лабораторії «Юний дослідник», де дослідили яблуко з
точки зору фізики, хімії, ботаніки, математики, психології.
ЗАСІДАННЯ І (29.10.19)
29 жовтня 2019 року на базі ЗОШ №11 відбулося чергове засідання
дослідницької лабораторії «Можливості STEM-освіти при викладанні
інтегрованого курсу «Я досліджую світ» під керівництвом Булах С.В.
Учасники розглядали питання щодо впровадження в освітній процес STEM-проєктів,
ознайомилися з основами проєктної діяльності молодших школярів на уроках «Я
досліджую світ». Під час міні-презентації
проєкту «Від дзиґи до блейда» вчителі із задоволенням працювали в групах
над створенням іграшки минулого та
сучасності: конструювали з LEGO, складали дзиґу в
техніці оригамі.
2018-2019 н.р.
Останній тиждень жовтня –
довгоочікувані канікули для школярів. Для педагогів – це прекрасна можливість поспілкуватися з
колегами, поділитися набутим досвідом.
30 жовтня до ЗЗСО №11 завітали
гості з інших шкіл м. Бердянська.
Під керівництвом С.В. Булах розпочала свою
роботу дослідницька лабораторія для вчителів «Можливості STEM – освіти при викладанні
інтегрованого курсу «Я досліджую світ».
STEM-технології – один із шляхів
впровадження
Концепції Нової української школи в освітній процес.
LEGO –
конструювання - інструмент запровадження STEM – освіти в початковій школі. Учасники
познайомилися з можливостями використання
методики компетентнісного навчання «Шість цеглинок» на уроках «Я досліджую
світ», стали учасниками ранкової зустрічі та руханки з кубиками LEGO, працювали в парах та групах над
створенням міні-проектів «Фантастична тваринка», «Дім для фантастичних тварин».
2018-2019 н.р.
Останній тиждень жовтня – довгоочікувані канікули для школярів. Для педагогів – це прекрасна можливість поспілкуватися з колегами, поділитися набутим досвідом.
Можливості STEM - освіти при викладанні інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
Фотозвіт І засідання
Методичні рекомендації щодо розвитку STEM - освіти
на 2018-2019 н.р.
Видатний китайський філософ Конфуцій сказав: «Три шляхи ведуть до знань: шлях
наслідування – найлегший, шлях роздумів – найскладніший і шлях дослідження
найцікавіший».
Саме в цьому сьогодні впевнилися
учителі, які були присутні на ІІ засіданні дослідницької лабораторії
«Можливості STEM-освіти при викладанні інтегрованого курсу «Я досліджую
світ» у ЗОШ №11 09.01.2019 року.
Під керівництвом Булах С.В. засідання перетворилося на справжній
експеримент, над яким працювали «Лабораторія води», «Лабораторія рідин»,
«Паперова лабораторія», «Повітряна лабораторія». Учасники групи розглянули один
з інструментів STEM-освіти – дослідницьку діяльність на уроках «Я досліджую
світ». В центрі уваги знаходиться практичне завдання чи проблема, які
вирішуються «тут і зараз» шляхом спроб і помилок.
Під час роботи в лабораторіях учителі активно дослідили властивості тіл
природи: повітря, води, паперу, інших рідин та мали змогу прослідкувати, які саме питання було вирішено
згідно Вимог до обов'язкових результатів навчання здобувачів освіти за
Держстандартом початкової освіти.
Комментариев нет:
Отправить комментарий